Inca nu am cutezat sa calc pragul Starbucks-ului autohton, dar sunt extrem de curios daca vor aplica si in Romania campania de interactivitate cu bautorii de cafea, pe care o aplica in diverse parti din Statele Unite.

Unde tiparesc pe paharele de cafea diverse ganduri ale consumatorilor, despre orice: viata, prietenie, iubire, tristete, depresie, homosexualitate si Dumnezeu.

Daca primele incita clientii sa intre pe site-ul special starbucks si sa le comenteze (cool marketing), ultimele doua au suscitat reactii negative din partea unora: o universitate a cerut Starbucks sa inlature mesajul unui homosexual de pe pahare, iar o clienta a fost socata si dezgustata de mesajul unui ateu care punea la indoiala necesitatea unui Dumnezeu.

Indrazneata campania de marketing a celor de la Starbucks. Dar ea arata in acelasi timp si limitele fiecaruia dintre noi in a accepta opinii contrare lucrurilor la care tinem cu tot sufletul. In acelasi timp, si limitele marketizarii unor lucruri profund umane, cum ar fi sexualitatea si credinta in Dumnezeu. Chiar, la noi ce mesaje ar fi tabu? :)

Pentru unii Starbucks is evil. I’ll take a muffin with that!

Povestea o gasiti aici: http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=55564

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card