Continuu saga cu industria auto si marketingul online, scriind in DailyBusiness despre prejudecatile care fac ca la noi sa se dedice internetului doar sub 2% din bugetele de marketing (si cand zic marketing, la asta ma si refer, nu doar la advertising!).

Si cum ma manca in palma, am facut referire si la campania logankissfm, dar si la micro-scandalul iscat in jurul acesteia. Apropo, sunt chiar curios cati cititori a furnizat drive-test.ro-ul site-ului Dacia, avand in vedere traficul pe care mi l-a facut campania pe site-ul mai sus citat (cu oameni cautand dupa logan kiss fm) dar si pozitia sa in rezultatele de cautare de pe google

Un prost (ciutac, spuneti-i cum vreti voi) se apuca sa ii dea in gat pe bloggeri pentru sumele ‘de seminte’ pe care ar scrie pentru un produs in care nu cred. Poate ca prostul a uitat ca produsul in care cred bloggerii este blogul lor, pe care pot scrie ce si cum vor, contra cost sau free. Cititorii fac diferenta. Dar cand ai tiraj ca al unui ziar mic, mic de tot… eh… 

De astazi a inceput si blogvertisingul, asa ca avem doua campanii pe bloguri, una strict comerciala si una sociala (dar tot pe bani). Ba, si mai misto, cu un spirit de concurenta intre ele!

Ar fi si altele de spus, dar nu am suficient spatiu/timp la dispozitie. Intrebarea zilei: cand vom avea si noi bloguri specializate care sa conteze?

Raspunde Radio Erevan: in mai putin de 1 an, respectivele bloguri vor fi peste editiile online ale revistelor de specialitate, si peste traficul blogurilor personale de astazi. Oare?

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card