Sunt multe reclame pe internetul romanesc demne de un ‘multumesc’. Sunt acelea neintrusive, facute destept, care iti atrag privirea tocmai pentru ca te provoaca, te fac sa-ti pui intrebari sau sa doresti neaparat sa vezi ce promoveaza.
Nu, nu ma refer la reclamele despre care a facut vorbire Oricum (post gasit via zoso). Ci la alea care sunt din categoria Asa Da.

Iaca un mic exemplu de banner creativ la care ar face bine sa se holbeze si cei care iau o carca de bani pentru a ne sparge creierii, ochii si urechile cu float-uri jenibile:

Hansen Grup.

Daca il gasiti pe net in format flash, de exemplu pe DailyBusiness, veti vedea ca gaura cheii se misca pe banner in functie de mouseover, lasandu-te sa vezi suficient ca sa fii curios sa dai click pe banner. La ce face reclama conteaza mai putin (cu toate ca mobilierul ala arata super bine). Conteaza insa ca este:

1. Neintruziv (nu are sunet, nu e float, nu e pop-up)

2. Destept facut.

3. Fun.

4. Te face curios.

5. Te duce pe pagina unei promotii aflate in desfasurare.

Adica punct ochit, punct lovit.

Oare e atat de greu pentru creativii din agentiile interactive sa faca astfel de bannere, daca tot trebuie sa-si justifice munca prin creatii abracadabrante?

Tagged with:  
Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card