Sunt foarte mirat de reactiile excesiv de pozitive cu privire la noul Logan.

Toata lumea spune ca “daca arata asa de la inceput, altfel stateau treburile”. Altfel, cum? Nu se vindea ca painea calda? Se vindea mai abitir? Si care sunt marile deosebiri in bine, in afara de benzile alea cromate de prost-gust (si nu, faptul ca Opel Astra Sedan le are si el nu scuza cu nimic). Colturile mai rotunjite? Da, bun, arata un pic mai bine. Si altceva?

La interior e mai misto bordul, intr-adevar. Se pare ca au pus si textile mai de Doamne-ajuta. Dar in rest, e fix aceeasi masina. Putin mai rotunjita, dar la fel.

Ce usor cadem noi romanii dintr-o extrema in alta: vaaaai, ce urata e, ce naspa arata! Vaaai, ce mistoaca e, pai daca era asa de prima data….

Imi amintesc de patania unui amic tamplar. Care dupa ce a muncit juma’ de zi sa finiseze o mobila, vine clienta si se ia cu mainile de cap: “Nu asa!!! Trebuie sa fie mată, nu lucioasa!!! Neaparat mai mată!!!”.

Incearca astia sa explice ca daca e mai mată se strica materialul, ea nimic. Pleaca femeia, lasand ordinul ca in 2 ore sa fie matuita. Se scarpina astia in cap, nu le vine nicio idee, caci intr-adevar ar fi stricat materialul. Asa ca nu ii fac absolut nicio modificare. Asa ca vine tipa dupa doua ore: “Vaaaai! Ce frumooos! V-am zis eu ca se poate?! Vedeti ce bine ii sta acum, matuita?!”

Asa si cu “noua” Dacie Logan. Vomam pe modelul anterior, iar pe asta il mancam cu fulgi cu tot. Desi diferentele intre ele sunt minime. Tipic romanesc.

Tagged with:  
Share →

9 Responses to Noua Dacie Logan… Hm…

  1. Lars says:

    Tu acum vorbesti de reclamele platite de Dacia prin ziare si bloguri? :)

  2. zvoner says:

    Lars, ar fi minunat daca Dacia ar scoate bani din buzunar pentru ca bloggerii si revistele sa ii laude produsul.
    Dar, ca om din interiorul sistemului, iti pot spune ca nu e asa. Banii sunt extrem de putini, iar atitudinile romanesti exista si in lipsa acestora :)

    Laudele vin chiar si pe forumuri, din partea acelorasi oameni care pana acum dadeau de pamant cu produsul romanesc.

    Asta ma cutremura: ce-avea atat de rau primul Logan, si ce-are atat de bine ultimul Logan, de oamenii se pozitioneaza pe asemenea extreme :)

  3. Lars says:

    Eu traiam cu impresia ca Dacia are o campanie platita.

    Daca nu e asa, ai dreptate. E aceeasi masina, cu mici retusuri.

  4. zvoner says:

    Ah, o avea si campanie platita, nu zic nu.
    La mine pe drive-test.ro are doar banner la Sandero, da’ asta nu ma face sa fiu mai bland cu ei :)

  5. Lolek says:

    Poate in rotunjirile alea statea naduful, initial reprimat, acu’ revelat pentru ca exista, in sfarsit, “solutie”.

    Una peste alta, e peste puterile mele sa fac pasiune, chiar si patriotica, pentru o masina, marca de masina, cilindree etc.

    Frumoasa foc fabula cu tamplarul, in tot cazul.

  6. marra says:

    offffffffffff !!!!!
    ce masina sa-mi iau, viabila pt drumurile noastre????

  7. danuta says:

    Chiar asa!
    Se merita oare sa-ti cumperi o masina de sute de cai putere cand soselele noastre sunt “varza”???????

  8. zvoner says:

    Masini fiabile si viabile pentru drumurile noastre sunt multe.
    Ca sa afli raspunsul la intrebare, trebuie sa iti pui mai intai altele:
    1. Cati bani vreau sa dau pe masina.
    2. La ce voi folosi masina (oras 95%, sau si oras si concedii/weekenduri afara, sau prieteni, sau singur/a, sau cu familie mare, etc).
    3. Ce astept eu mai mult de la o masina: prestigiu, confort, sportivitate, spatiu, pret mic, dotari, siguranta, etc.
    4. Cat timp sunt dispus/a sa astept pana vine masina.
    5. E musai sa fie masina noua?

    Dupa ce iti raspunzi la aceste intrebari, abia atunci poti sa iti restrangi cautarea la 4-5 modele, si abia atunci poti pune intrebarea: care din ele e viabila.

    Romanul insa se uita doar la punctul 1, si anume la pret. Si de-aia alege de multe ori prost :)

  9. zvoner says:

    @danuta… pai si Dacia va scoate un model cu peste 120 de cai :)

    Puterea mai mare te ajuta foarte mult in depasiri, in faptul de a fi mai in siguranta la volan, de a decide tu cum sa se intample lucrurile, nu altii.

    Acum, daca merita sa iei un MINI Cooper S de 175Cp sau un Kia cee’d de 140CP, sau un Audi Q7 de 233CP este o discutie total diferita :)

    Te asigur ca in timp ce in MINI vei simti toate gropile patriei la 25.000 de euro, vei simti insa si ca nu faci parte din mizeria cotidiana. In Q7, la peste 60.000 de euro, chiar nu vei simti gropile, si nimic altceva. Iar intr-un cee’d, pe la vreo 15.000 de euro, poti depasi la fel de linistit ca o limuzina germana, fara sa te zgudui prea tare, si fara sa te simti jenat de calitatea plasticelor dinauntru.

    Sunt tot atatea alegeri diferite, care n-au legatura cu caii putere. Au legatura doar cu publicul tinta. Adica cu ce-si doreste – dar si permite – fiecare.

    Problema apare atunci cand chiar nu ai bani. Cand ai doar 7-8000 de euro max.

    Si atunci discutia se schimba: caii putere ii poti lua doar la SH. La ‘nou’… ai de ales mai putin :)

QR Code Business Card