Din ce in ce mai multe aliante de media tintesc sa detroneze tandemul Google-YouTube de pe pozitia de lider autoritar al furnizarii de clipuri video.

Ultima miscare:  NBC Universal si News Corp. au anuntat joi ca se aliaza cu principalii rivali ai Google cu scopul de a detrona YouTube din topul site-urilor de  continut video. 

Proiectul va fi lansat in vara si va contine mii de show-uri TV si de clipuri video gratuite care vor fi difuzate pe AOL, MSN, MySpace si Yahoo la scurt timp dupa ce apar pe retelele de televiziune. Practic, ar urma sa fie cea mai mare platforma de advertising din lume. 

Lupta se ascute pentru ca piata de advertising online in clipurile video va ajunge la circa 3 miliarde de dolari in 2010, urmand a avea o crestere fulminanta in urmatorii ani.

Acum, in ce sens va fi aceasta platforma “cea mai mare de pe pamant”, asa cum au pretins oficialii News Corp, nu stim. Pentru ca traficul pe pe YouTube este cu 50% mai mare decat traficul de pe MSN Video, MySpace Videos, Yahoo Video si AOL Media luate la un loc!

Strategia celor de la NBC & News Corp. este sa ofere inca de la lansare emisiuni extrem de populare, precum ”Saturday Night Live,” “The Simpsons,” “Prison Break” si “Top Chef,” sau filme precum ”Borat,” “Little Miss Sunshine” si “The Devil Wears Prada.”

Undeva, pe parcurs, ideea nobila a continutului creat de utilizatori s-a pierdut…

Mai multe cititi aici: http://technology.guardian.co.uk/news/story/0,,2041002,00.html

Si zoso aminteste de asta:

http://www.zoso.ro/2007/03/youtube-killer.html

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card