Era si timpul. Dupa ce ani la randul s-au tatonat, se pare ca acum se intra in the real deal.

Price tag-ul? 50 miliarde de dolari.

Este o miscare absolut necesara pentru ca Microsoft si Yahoo sa mai poata avea un cuvant de zis impotriva marsului triumfal al celor de la Google.

Steve Ballmer

Problemele legale pe care le va intampina acest deal vor fi cu siguranta mai putine insa decat problemele de strategie pe care le au cei de la Microsoft si de la Yahoo!.

Caci in isteria lor de a ii ajunge din urma pe cei de la Google ei risca sa nu inteleaga nici acum de ce Google reuseste, si de ce Yahoo! incepe sa o ia pe urma Aol si MSN.

Un simplu exemplu: intrati in contul vostru de Gmail. Orice operatiune se face repede, simplu, curat, eficient. Intrati de curiozitate si in Yahoo! Mail Beta. Complet inutil. Intrati in iGoogle. Va sunt necesare 2 minute ca sa va configurati un home page cu tot ce trebuie. Intrati in My Yahoo!. Gizas, lasand la o parte animatiile cool, restul e haos. Sa continuu?

Nu mai vorbim de Microsoft. Noul Windows Vista e super, foarte, uber cool – ca design, ca facilitati, etc. Dar ce folos ca trebuie sa-ti schimbi tot computerul ca sa te bucuri de el?? Ce folos ca trebuie sa cauti cu disperare setarile ca sa nu mai fii bombardat cu toate avertizarile acelea inutile de securitate? 

Deocamdata, cu sau fara deal, Microsoft si Yahoo! au o mare problema: par a fi out-of-sync cu timpurile. Si asta costa. Real money.

Pentru a reusi, trebuie sa inceapa sa asculte si “acolo jos”. Lucru pe care deocamdata nu il fac indeajuns.

Nenea Ballmer de mai sus isi intinde acum manutele alea doua sa apuce firul Yahoo! de un capat. Numai ca la capatul celalalt al firului s-ar putea sa stea din ce in ce mai putina lume…

Info Plus: Reuters

Despre aceasta miscare au mai scris: orlando, zoso, Alex Radescu

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card