Mda.

Via blog20 (in sfarsit Vali Petcu s-a apucat de scris chestii serioase, dintr-un domeniu pe care il stapaneste) aflu ca Microsoft a muscat momeala Facebook. Si a decartat 240 de milioane de dolari pentru 1,6% din  Facebook!

Via Wired, aflu si ca miza principala au fost cei 40-50 de milioane de utilizatori ai Facebook, ale caror profile vor ajuta Microsoft sa targeteze mai bine reclamele sale de pe site-urile din afara Facebook. Cu alte cuvinte, Microsoft tocmai a dat 6$ pe profilul de marketing al fiecarui user Facebook.*

Departe de a fi o miscare proasta, este cea mai buna miscare facuta de Microsoft in ultimul timp. A luat fata Google, a bagat foarte putini bani intr-un site care va cadea in mod sigur de la inaltimea celor 15 miliarde de dolari la care este evaluat acum, si a obtinut la un pret ridicol de mic informatiile confidentiale ale celor 40-50 de milioane de utilizatori. La banii Microsoft, 240 de milioane de dolari sunt maruntis. Pentru ownerul Facebook, sunt o gura de aer care ii va permite sa decida ce anume sa faca cu site-ul. Hopefully.

*Facand insa o evaluare mai conservatoare, doar vreo 20 de milioane de useri Facebook sunt probabil activi. Anyway, pentru Microsoft pretul platit este inca mic.

Ma indoiesc insa ca Facebook va sti sa evolueze intr-o directie pe masura pretentiilor sale financiare. Iar caderea lui va afecta serios increderea in site-urile de social networking. Unless:)

Tagged with:  
Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card