Da da da.

Iaca: IBM prezice ca in urmatorii cinci ani schimbarile in domeniul advertisingului vor fi mai profunde decat cele intamplate in ultimii 50 de ani.

Nu ma obosesc sa traduc sau sa compilez nimic, luati linkul si cititi-l.

Pe limba romaneasca, si cu un studiu de caz, la workshopul Web-ul in slujba ta, pe 19 Noiembrie la World Trade Center, in cadrul Zilelor Biz (14-15:30)

Tagged with:  
Share →

One Response to IBM prezice sfarsitul publicitatii as we know it.

  1. [...] a anuntat ca va vorbi despre o tema extrem de interesanta. Fapt care ma obliga sa imi fac si eu lectiile. Sper ca mi le voi face bine. Ne vedem [...]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card