Bun, si ce-i cu asta?

Pai e, caci Adscape este o firma care insereaza reclame in jocuri. Adica in acele jocuri (in principal curse de masini) care incearca sa faca bani nu doar din pretul de vanzare, ci si din prezentarea de material publicitar catre jucatori.

Deal-ul este estimat la 23 de milioane de dolari, iar miscarea face parte din strategia Google de a avea un cap de pod si in domeniul jocurilor. Asta pe langa utilizatorii de internet, ascultatorilor de radio, utilizatorilor de telefoane mobile si cititorilor de ziare. Treaba care va permite Google sa se pozitioneze ca o veriga de legatura exceptionala intre marii advertiseri si toate mediile de publicitate.

Acuma, mai ramane sa se apuce de panotaj, evenimente si sampling, si oferta ar fi (aproape) completa…

Sursa: arstechnica.com

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card