Google a deschis baierile pungii si a cumparat DoubleClick cu banii jos: 3.1 miliarde de dolari!

Ce va insemna asta?

O crestere a relevantei si a calitatii reclamelor servite utilizatorilor. Publisherii vor avea acces la noi advertiseri, adica la mai multi bani. Agentiile si advertiserii vor putea administra mult mai usor campanii de mari dimensiuni, le vor putea intinde pe mai multe tipuri de media si le vor putea masura mai exact eficacitatea.

Iar pentru Google, inseamna o batalie castigata in lupta pentru diversificare. Urmeaza telefonia si sistemele de operare, zice-se. Bani sunt destui, iar peste 5 ani lumea internetului nu va mai fi la fel…

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card