Acuma, campania nu se numeste chiar asa, dar cam la asta se rezuma. :D

Ionut scria mai devreme despre cat de bine e ca incepe sa se dezvolte si in Romania o industrie pe aceasta tema: jocurile care implica audienta in activitati de marketing.

Ei bine, iata si un studiu de caz: Wilkinson Quattro Titanium. De nota zece. Plus. Aveti rabdare sa se incarce, caci merita.

Pe cand asa ceva in Romania? :)

ps.

Acuma, ca sa fiu rau, campania era mai buna pentru o marca de prezervative, parerea mea… :D

Apropo, check this out: MP3 Player

*Link sponsorizat in cadrul campaniei sociale Blogvertising, prin care magazinul online marketonline.ro a donat 30.000 de RON organizatiei Cercetasii Romaniei.

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card