Cum poti face ca milioane de oameni din intreaga lume sa iti aprecieze marca, cheltuind doar 3 lire sterline?

Iata cum:

Normal, partea cea mai frumoasa in toata treaba asta e ca managerul care a dat acel raspuns superb unei fetite de 3 ani nu a facut-o intentionand ca mesajul sau sa ajunga la milioane de oameni pe calea internetului. Nu. A facut-o pentru ca astfel cucerea un client: fetita de 3 ani, precum si alti doi pe langa – parintii ei. Cel putini.

Restul e poveste. Virala.

Asadar, cum se face PR exceptional pe bani putini?

Oare o fi atat de greu sa raspunzi intr-un mod exceptional unui client obisnuit, dar care da dovada ca are interes fata de marca sa?

via: Jumatatea mea buna.

Tagged with:  
Share →

One Response to Cum se face PR

  1. Alexandru says:

    Foarte tare ! Orientarea catre client e cea mai importanta !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card