Reteta este foarte simpla. Te cheama Apple si cineva iti foloseste sistemul de mail pentru a emite in afara un mesaj in care scrie, simplu, ca lansarea iPhone si a sistemului de operare Leopart va intarzia.

Apoi un blog extrem de influent, engadget, publica stirea, pentru ca PR-ul de la Apple, pe care l-au contactat, nu a dat niciun raspuns timp de 30 de minute.

Moment in care brokerii care citesc engadget intra in panica si incep sa vanda actiunile Apple.

30 de minute mai tarziu, 4 miliarde de dolari se evapora.

2 ore mai tarziu, Apple reactioneaza in sfarsit si dezminte stirea. Too late pentru o gramada de lume, desi cursul actiunilor Apple revine la normal, 4 miliarde de dolari s-au dus pe apa sambetei.

Morala: unele bloguri au ajuns sa aiba o putere la fel de mare ca a ziarelor cele mai de incredere. Si pe de alta parte, increderea de care se bucura este prea mare.

Morala bis: daca esti PR la Apple si te-ai dus la masa pentru 30 de minute, s-ar putea ca la intoarcere sa nu-ti mai gasesti job-ul :)

Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card