Oricine se uita la arhivele televizate ale anilor ’90 poate vedea cat de inepte erau emisiunile de atunci. Prost facute, vandute pana in maduva oaselor de obicei, un fel de incropeala obosita facuta de redactori perimati.

Nu conta ce tema avea emisiunea: auto, economica, politica, chiar si de divertisment. Ideea generala era ca trebuie ocupat cu ceva spatiul de emisie, de obicei cu ceva cat mai ieftin, astfel incat populimea sa se uite la televizor, iar ei sa poata vinde reclame. (la inceput banii veneau oricum din alte parti).

Treptat publicul de televiziune a inceput sa se obisnuiasca cu orice porcarie i se oferea, caci merita sa nu uitam ca la inceput au fost emisiunile proaste, nu telespectatorii prosti. Cercul vicios de acolo a inceput, de la ‘mintiti poporul cu televizorul’.

De vreo cativa ani au aparut cateva emisiuni care chiar meritau sa fie vazute si de oamenii ale caror doua emisfere chiar functioneaza. Si ele au pornit opintit, greu, cu balbe. Unele le vedeam la Realitatea, altele la Antena 3. Reporter special, Bizbazar…

Bizbazar tocmai a muscat-o. Nu avea loc Vadim sa-si improaste balele, probabil, si era nevoie de slotul ala orar.

Probabil ca nici celelalte nu vor mai rezista prea mult.

Nu-i bai. Poate vor reusi sa se mute – adaptandu-si formatul – pe internet. Sunt sigur ca ar avea succes.

Share →

One Response to Asaltul nonvalorilor

  1. aşa public, aşa emisiuni. nimic de mirare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

QR Code Business Card